PDA

View Full Version : miami trails



SHLEPY
Mar 28th, 2012, 02:59 PM
any body going this week end ive been wanting to check it out i need to ride!!!:p

GsxR1000Ryda
Mar 28th, 2012, 03:02 PM
any body going this week end ive been wanting to check it out i need to ride!!!:p

I haven't gone to Miami in years but I imagine there would be quite a bit of snow up there right now.

JonJon
Mar 28th, 2012, 03:11 PM
I haven't gone to Miami in years but I imagine there would be quite a bit of snow up there right now.

Nah, it'll be mostly clear.

CRASH972
Mar 28th, 2012, 10:06 PM
Let us know how it is up there.

SHLEPY
Mar 28th, 2012, 10:10 PM
i will if i can find some one to ride with lol

junior
Mar 28th, 2012, 10:50 PM
i will if i can find some one to ride with lol

I gotta find a damn bike lol

Will that 125 in Vegas is nice but damn that is a drive lmao help me drive lol I might consider it....

GsxR1000Ryda
Mar 28th, 2012, 10:53 PM
I gotta find a damn bike lol

Will that 125 in Vegas is nice but damn that is a drive lmao help me drive lol I might consider it....

I've never been to vegas! lets roll!

YZTech
Mar 28th, 2012, 11:02 PM
My boy Duane was just up there, no snow. JR come on, I just drove 8+ hours to get a bike for my girl. She has more dedication then you lol

SHLEPY
Mar 28th, 2012, 11:09 PM
Well any time you guys are ready im pretty much always ready to ride.

junior
Mar 28th, 2012, 11:24 PM
My boy Duane was just up there, no snow. JR come on, I just drove 8+ hours to get a bike for my girl. She has more dedication then you lol

I've emailed called at least 10 ppl and no response or the I can't find title....

YZTech
Mar 28th, 2012, 11:25 PM
I've emailed called at least 10 ppl and no response or the I can't find title....

that blows. dont over look the 01 yz125...

junior
Mar 28th, 2012, 11:26 PM
that blows. dont over look the 01 yz125...

Want something a little newer...

junior
Mar 28th, 2012, 11:31 PM
I've never been to vegas! lets roll!

Text me if you're serious.... I'm off sat...

YZTech
Mar 28th, 2012, 11:35 PM
Want something a little newer...
Whats newer get you on a 2 storke? For less then you would pay for that 06 yz I could build a 01 yz that handled better is faster and lighter...AND can be rode on any OHV year round.

But Im sure an 01 seams ancient to you, you were probably like 8 years old when it was built ;)

junior
Mar 28th, 2012, 11:37 PM
Whats newer get you on a 2 storke? For less then you would pay for that 06 yz I could build a 01 yz that handled better is faster and lighter...AND can be rode on any OHV year round.

But Im sure an 01 seams ancient to you, you were probably like 8 years old when it was built ;)

Hahaha I was 9 actually......damn it lol
Idk I just like the look of the aluminum frame. :p

chromefonica
Mar 28th, 2012, 11:46 PM
Hahaha I was 9 actually......damn it lol
Idk I just like the look of the aluminum frame. :p

But you can't ride an 06 all year. Get a d@mn green sticker bike

YZTech
Mar 28th, 2012, 11:47 PM
Hahaha I was 9 actually......damn it lol
Idk I just like the look of the aluminum frame. :p

hahaha damn I feel old, Mr J was like 17 rocking a brand new '01 yz125 I was 16...
I love the look of the alum fame too but it didnt make it much lighter, handled worse and its red sticker.

junior
Mar 28th, 2012, 11:50 PM
hahaha damn I feel old, Mr J was like 17 rocking a brand new '01 yz125 I was 16...
I love the look of the alum fame too but it didnt make it much lighter, handled worse and its red sticker.

I was 12 in '01 lol the red sticker thing doesn't bother me lol

chromefonica
Mar 28th, 2012, 11:53 PM
I was 12 in '01 lol the red sticker thing doesn't bother me lol

No summer riding at Miami, Jose Basin, or Hollister?

junior
Mar 28th, 2012, 11:54 PM
No summer riding at Miami, Jose Basin, or Hollister?

Never been to any of those places lol...

chromefonica
Mar 28th, 2012, 11:55 PM
Never been to any of those places lol...

Missing out buddy

YZTech
Mar 28th, 2012, 11:58 PM
You are def missing out jr,broaden your horizons and hit some trails.

junior
Mar 29th, 2012, 12:02 AM
You are def missing out jr,broaden your horizons and hit some trails.

I would like to go for sure...I have coworkers that are all trail guys.

YZTech
Mar 29th, 2012, 12:05 AM
If you trail ride with the right guys you can gain a lot of skills that will transition right over to the track.

SHLEPY
Mar 29th, 2012, 12:18 AM
get the green sticker bike i just got rid of my 09 450 to get the 1990 kx500 just for the green sticker the 450 was nice but only 5 or so months out of the year the af is green sticker also

YZTech
Mar 29th, 2012, 12:30 AM
get the green sticker bike i just got rid of my 09 450 to get the 1990 kx500 just for the green sticker the 450 was nice but only 5 or so months out of the year the af is green sticker also

Is that a service honda job on the KX500AF ? Is it a 250F frame or 450?
On to the green sticker, is it special construction registration or did you use the motor numbers for the reg? sorry have to ask :evilgrin0013:

SHLEPY
Mar 29th, 2012, 12:38 AM
SH pipe and rad hoses mps did the frame i built it and yes i did use the motor for reg im going to try to get them matched but for now it is what it is and ya its a 450 frame i also have a 2006 kx250 frame ready for a motor to drop right in bought the 1990 500 and all the 250 stuff in a package deal from a guy in bakersfield.

YZTech
Mar 29th, 2012, 12:41 AM
SH pipe and rad hoses mps did the frame i built it and yes i did use the motor for reg im going to try to get them matched but for now it is what it is and ya its a 450 frame i also have a 2006 kx250 frame ready for a motor to drop right in bought the 1990 500 and all the 250 stuff in a package deal from a guy in bakersfield.

Pics!!!

SHLEPY
Mar 29th, 2012, 12:44 AM
here ya go

YZTech
Mar 29th, 2012, 12:48 AM
here ya go

Fackin sexy time right there lol
You ride Jawbone? I might need to invite you to the next trip, that is if you can ride those beast.

SHLEPY
Mar 29th, 2012, 12:53 AM
jawbone gorman balinger dont care for hollister or carnagie havent been to miami been wanting to try it and ya i ride alright for a 300lb 43yold teddy bear lol i just love to ride been at it since i was old enuff to get on a bike the whole family rides.

SHLEPY
Mar 29th, 2012, 12:55 AM
oh and thanks for the sexy thing it took about a year to build i got alot of time in it and the green stuff

YZTech
Mar 29th, 2012, 12:59 AM
jawbone gorman balinger dont care for hollister or carnagie havent been to miami been wanting to try it and ya i ride alright for a 300lb 43yold teddy bear lol i just love to ride been at it since i was old enuff to get on a bike the whole family rides.

Balinger.... oh man that place, your the first person I have heard of that has rode there too. Miami is cool, but Whiskey Falls blows it out of the water. But keep that DL hahaha dont want a bunch of a$$clowns on red sticker bikes going up there and spoiling it for us green sticker riders.

SHLEPY
Mar 29th, 2012, 01:05 AM
lol so i take it you like balinger? i was like seven years old the first time there its alot differnt now alot differnt its hard to find people who want to ride i really dont know many riders up here im a los angeles trans plant 5 years were is that wisky falls at

JonJon
Mar 29th, 2012, 07:41 AM
What's a sticker? :D

McKay
Mar 29th, 2012, 09:31 AM
Shlepy did you graduate from LHS?
I did in '88

SHLEPY
Mar 29th, 2012, 03:22 PM
no class of 86 hawthorne high about 5 min from LAX AIRPORT

McKay
Mar 29th, 2012, 03:31 PM
no class of 86 hawthorne high about 5 min from LAX AIRPORT

Hell thats almost as bad as lemoore!

SHLEPY
Mar 29th, 2012, 06:29 PM
HAHAHA not quite but close its alot sloooooower here down there its 24-7 and sundays here suck if you dont go to church lol:evilgrin0013:

junior
Mar 29th, 2012, 09:08 PM
Shlepy did you graduate from LHS?
I did in '88

Class of '09......:p

SHLEPY
Mar 29th, 2012, 09:30 PM
Rookie!!!:popcorn:

junior
Mar 29th, 2012, 09:55 PM
Rookie!!!:popcorn:

Hahaha damn!:D